Komentáře k článku
Jsem pro ať kočkobody zůstanou tak jak jsou. Je to pěkné zpestření :-) a dobrý nápad.

Nepřihlášen | 26.1.2010 14:57:14
Moc krásný článek Gertrudo,hlavně,aby si to všichni přečetli...mě je to taky jedno,budou,nebudou,akorát budou mít zbytečnou práci Admini...napsala jsem další články o kočkách tak snad je tady brzo uvidíme....Mějte se moc krásně...a ať přežijete tu zítřejší zimu,co nám slibují. :-)
kpavlas kdo nemá rád lidi,nemá rád ani zvířata
mrkla jsem na Váš profil a dovolím si poupravit motto:
KDO MÁ RÁD ZVÍŘATA, MNOHDY PŘESTANE MÍT RÁD LIDI ...

Nepřihlášen | 26.1.2010 16:53:42
Dobrý den Paní Gertrudo.Hezký článek a úplně s Vámi souhlasím.At jsou dál kočkobody,je to opravdu hezký nápad.
Bohužel teď zápasím s časem a nestíhám se na Adélce zapojovat do víru dění. Ale Adélku téměř každý den "skouknu" aby mi nic neuteklo. A tak už delší čas sleduju "vrápání" kolem kočkobodů. Jednu chvíli jsem se dostala až za paní Gertrudu, ale to bylo díky týdnu dovolené a nicnedělání, který jsem trávila na netu. Myslím že kočkobody by pro nás měli být jen zábava a ne důvod se osočovat. A jěště jedna věc. Mám velkou radost že si nás našla "mládež". Nikterak mi nevadí jejich hrubky a ani příspěvky odeslané několikrát, či příspěvky z holých vět. Mám radost že ta děvčata mají hezký vztah ke svým mazlíčkům, a že se o ně dokáží postarat!
stana | 26.1.2010 18:42:24
Musím se kajícně přiznat, že si s oblibou čtu veškeré články, ale tak nějak mi schází to "básnické střevo", mnohdy pláču nad osudy zvířátek, mnohdy se stydím, že jsem člověk a cítím tu bemocnost, která se dostavuje nad těmi tvory, kteří se vlastně dostanou do průšvihů vlastně kvůli nám lidem, děkuji všem, kteří pomáhají, já osobně velmi špatně chodím, starám se o 4 kočeny, aspoň přispívám něco málo, ale zdá se mi to nicotné. Zdravím paní Gertrudo, Gojová.
Já mám ráda jak lidi,tak zvířata...:-)
KPAVLAS - já lidi jen ty, kteří si to zaslouží - ale zvířata všechna ;-)

Nepřihlášen | 26.1.2010 20:55:23
Já nevím čím to je, ale už jsem psala o našich kočičkách 2x,naposledy v neděli 24.1.ale nic se tu neobjevilo.?
inka | 26.1.2010 22:48:01
Stáňo, krásně jste to napsala, mládí je pokračovatelem tohoto milého, rodinného a poučného webu kočky Adélky....proč jim házet klacky pod nohy, když se ještě mládí nenadechlo? Proto, že chtějí si i hrát, mezi sebou soutěžit? Ať jim dlouho vydrží ta hravost a to veselí, vždyť nikomu neubližují! Slovo může ublížit daleko více, když někoho káráme tam, kde to není zapotřebí! Časem se všechno vytříbí, vždyť nechte mladých nadechnout a projevit se, usměrnit, popř. pokárat můžete s láskou kdykoliv - ale tam, kde je to opravdu nutné!
Ještě ten, kdo si hraje - tak neubližuje nikomu! Nebo si snad někdo myslí něco jiného?
Pro " Inka " - clanky vychazeji tak jak je od ctenaru obdrzime, prosim proto o strpeni. Diky M.
Je fakt, že dříve byla Adélka web, kam jsem si moc ráda zašla, ale poslední dobou mi to připadá jako one-man-show, takže se snažím hledat zábavu jinde. A co vím, tak dost nás, z "mlaďošů" má podobný názor. mika

Nepřihlášen | 27.1.2010 7:36:35
Musim nesouhlasit , Adelka ma proste neco navic ( kockobody ) a rozhodne to neni one-man-show. Je to vice komunitni a pokud nekdo chce body at je ma. To prece nema zadny vliv na clanky a ani prispevky ve foru. Lide spolu proste vice komunikuji.

Nepřihlášen | 27.1.2010 7:46:50
Jeden velký problém vidím v tom, co Adélka není schopna vyřešit. To je úroveň mateřského jazyka - vlastenci a obrozenci musí v hrobech rotovat ! Když opravuji práce svých studentů, je mi moc líto češtinářů, kteří musí mít pocit marnosti ze své práce. Jenže to Adélka nevyřeší. Myslím, že je moc dobře, že se tato diskuze rozproudila - poučné pro nás , kterým úroveň někteých přispěvků pije krev (a zároveň těší fakt, že jsou mezi námi mladí milující zvířata) i pro autory těchto příspěvků (třeba se chytnou za nos a vyhledají učebnici češtiny). Vždyť jednou budou chtít někomu blízkému napsat dopis nebo mail z lásky - a třeba ten druhý bude patřit mezi "jazykomilce".
Souhlasím s "nepřihlášeným" - opravdu mám mnohdy raději zvířata (čerpám energii po náročných dnech) než lidi, ale potkávám i spoustu lidí, které mám ráda proto, že si titul ČLOVĚK zaslouží. A jsem moc ráda, že mezi ně mohu počítat jak Vás - Adélkaře, tak převážnou většinu svých studentů.
macek | 27.1.2010 8:09:56
P.S. pro Věru Gojovou - vůbec nezáleží na tom, jestli máte nebo nemáte slohové nadání - jde o to, jestli máte co říct ( a já podle Adélky vím, že máte) nebo jen "zabíjíte" čas plácáním "pět po tři".
macek | 27.1.2010 8:11:41
Ono se na internetu nemusi tak 100% dbat na " pravidla pravopisu " co potom rikate na poloanglicke zkratky apod... Uznavam ze tvrde a meky iy pusobi nekdy desne , ale prekely jsem ochotna tolerovat.

Nepřihlášen | 27.1.2010 8:26:29
plně souhlasím s Mackem. Kočkobody mi vůbec nevadí, je to takové hraní, jen ať zůstanou. (je to skutečně hezký název)Opravdu mi vadí češtinářská úroveň. Ne překlepy, já sama kolikrát plna emocí vyvolaných článkem namastím komentář a pak teprve zjišťuji kolik tam mám překlepů. I já pracovala ve školství a věřte, že češtinářka si chodila do účtárny zaplakat, jak může mít maturant písemnou práci rdící se hrubkami. Jsem přesvědčená, že je to tím, že velká část dnešních mladých nečte. On se správný pravopis nejen dá naučit, ale také se "okouká" čtením. Vidím to i tady v práci, kdy skoro omdlívají, že by měli přečíst knížečku - já bych ji měla na 1-2 večery - a po 3 měsíčním prodlužování prosí, jestli by si ji nemohli půjčit znovu, že ji nedočetli. Abývají to velmi často knihy kvalitní, dost říkající. Nečtou.Takže adélkáři vítejme se, mějme se rádi, odpusťme si překlepy, se zaťatými zuby tolerujme hrubky a doufejme, že se opravdu chytí za nos a vyhledají učebnici češtiny. Hlavně když se komentáře budou týkat daného tématu a kočiček a nebude to takový "mobil přes adélku" o tom co dělaš a kam večer jdeš.
Ahojte, kočkobody malinko stáhneme (z komentářů v profilech). Češtinu se snažíme řešit u článků, ale ve fórech a v komentářích je to skutečně jen a jen o vás, našich milých návštěvnících :)
DanF | 27.1.2010 18:31:44
Ač se řadím k mladší skupině, musím přiznat, že moře hrubek mě v komentářích a jinde taky irituje... Ale co se samotných kočkobodů týče, nic proti nim nemám, ba naopak :-))) Myslím že každý je v podstatě souteživý :-)
Web Adélky je super a já jsem ráda, že tu mohu s Vámi být. Nachází se tu plno zajímavostí ze života nás všech. Užitečné rady, veselé, nebo smutné příběhy. Ale, jsou to příběhy nás a našich mazlíčků. Proč se o ně nepodělit s ostatníme?? Kočkobody jsou fajn :-). Pokud sem někdo chodí je proto, aby hledal hrubky, tak ať si koupí tisk. Tam jsou občas také. Přeji pěkný den Vám všem
Majda | 28.1.2010 16:04:12
Oprava: s ostatními
Majda | 28.1.2010 16:05:18
Nechtěla jsem se již k tomuto tématu vracet, ale píši k hrubkám - tedy spíše k tvrdému a měkkému i y. Zažila jsem více jazykových úprav v českém jazyce a věřte mi, že někdy sama se zarazím u těchto dvou samohlásek a nevím, co napsat. Ale stejně si pak řeknu, že člověk, který to bude po mně číst a bude pouze hledat VÝZNAM slova a ne hledat chyby a hrubky, že mi tu chybu odpustí.
A překlepy? Když píši rychle, tak se mi tam jich hemží, musím si vždy všechno ještě jednou pročíst, ale nejhorší je, že někdy i po přečtení ten překlep vidím až na druhý den na Adélce!
Moc hezké čtení paní Gertrudo. Vžddycky se na Vaše články a zprávičky těším a moc ráda brouzdám po Adélce i když času je málo snažím se každý den alespoň nakouknout.
Tepi | 30.1.2010 9:50:30
Musím souhlasit s paní Františkou a podporuji paní Trudi. Ti mladší mají dnes ve školách trochu jiné učení, než my.Všechno je dnes dostupné přes počítač a čtení upadlo. Nedivte se, my jsme měli úkoly v psaní a oni mají počítačové jazyky. Znám spoustu kvalitních lidí, kteří neumějí psát a často i špatně čtou. Já se tomu zasměju, protože pro mě není směrodatné zda můj kamarád umí psát bez hrubek, ale musí mít srdíčko na pravém místě. A proto si dělejte s kočkobody co chcete, já tady chodím kvůli lidem co jsem poznala a se kterými si mám co říct.
obaja | 30.1.2010 23:10:11
Dovolím si nesouhlasit s výše napsaným. To, že omlouváte omladinu, že čtení upadá, že nezvládají pravopis a tak - tím jen omlouváte vlastní neschopnost rodiče či prarodiče ty děti ke knize přivést. Já vím, ono je jednodušší kydnout je k televizi nebo k PC, než jim přečíst knížku, sama mám šestiletou dceru, která je letos v první třídě. Na TV se ráda podívá, letos začne chodit do PC kroužku, ale každý den jí buď já, nebo muž čteme, ona sama za námi chodí se slabikářem a že nám bude na oplátku sama číst, má v knihovničce řadu pěkných knížek a těší se na to, až bude znát všechna písmenka a bude si je umět přečíst. A druhá věc - pokud čtu příspěvek někoho, kdo ho není schopen napsat bez několika hrubek - no to se na mě nezlobte, ale takový člověk u mě rázem upadá, pokud ho sama osobně neznám. Když už tu tak obhajujete to, že se víc pracuje s PC, tak pro tyto jedince by neměl být problém používat PC kontrolu pravopisu, pokud nejsou schopni si ty příspěvky po sobě sami přečíst. Neberu překlepy, uklepnout se může každý (i když já považuji za slušnost si po sobě svůj příspěvek nejdřív přečíst, než ho odešlu, abych vychytala případné překlepy, ale ne vždy si jich člověk všimne), ale ty hrubky vypovídají (ať se vám to líbí nebo ne) o úrovni pisatele - když není dost pečlivý na to, aby si po sobě text alespoň přečetl, nebo alespoň zapnul kontrolu pravopisu...
K těm bodům: podívejte se na poslední příspěvky Wendete - plné hrubek, komentáře k loňskému kalendáři výstav (ani se nepodívá, že už není aktuální, a píše o tom, kolik bude výstav)... To mně osobně připadá jako honba za body a ne snaha nám ostatním sdělit něco zajímavého. Co se mě týče, body by nemusely být vůbec, už jen proto, že pro mě nejsou ve vztahu ke konkrétnímu uživateli vůbec směrodatné, je tu spousta lidí s nízkým počtem bodů, kterých si vážím víc, než těch s vysokými počty.
Katka | 31.1.2010 8:48:19
Ono je to tak někde mezi - občasný úlet od pravopisu je běžná tolerance, ale pokud už to hrubkama přímo řve, lze to někdy skoro až neúcta ke čtenářům ... ale , když opomineme písemný projev, neboť život frčí jinde, spíš skousnu zahrubkovaného člověka se srdcem, než předpisového intelektuála bez jediné chybičky, ale též bez charakteru ... pokud člověka hodnotíme pouze tím,že jej čteme, vypadá vše jinak, než když stojí před námi ... Majka ARTCAT

Nepřihlášen | 31.1.2010 17:10:13
ano souhlasím,furt se tady někdo obviňuje,osočuje,tak těm konkrétním lidem s hrubkama napište soukromý vzkaz a je to.Oni to ani sami asi neví.A jedná se asi jen o pár lidí,asi o dva tři,kteří píší s hrubkami.A třeba maj s gramatikou problémy a neví o tom,dislektik,disgrafik...to přece nikdo nemůže vědět,tak proč furt někoho soudit...mě ze začátku kočkobody lichotili,ale teď už to opravdu člověk nesleduje,brouzdá,píše,čte..nejdřív tady vadily kočkobody a teď gramatika...ale podle toho se člověk soudit nemá...a nevím,proč mi někdo nepřihlášen píše,že mám pochybný motto,nebo,že nemám ráda lidi,nebo zvířata????? To přece nikdo nemůže vědět.A mít rád lidi jen,kteří si to zaslouží...to se mě osobně zdá dosti divné tvrzení...kdo si dneska něco zaslouží,nezaslouží...no nic,doufám,že se to tady uklidní a lidi se nebudou brát podle toho,jak píší,nebo sbíraj body...:-)
Vážená Pavlo,
furt nebo pořád tady nikdo nikoho neosočuje! A pokud někdo svým jednáním sám přispívá k tomu, že je pak uveden jako příklad, tak bohužel.
Dodnes jste asi nepochopila to, že nám, co se ozýváme je myslím úplně jedno, jestli máme 1 kočkobod a Vy třeba 50 000! Tyto body nikomu rozhodně nezávidím a pokud má potřebu psát, prosím, ať tak činí. To, co nám vadí, je - uvedu opět na příkladu Wendete, plácání blbostí, aniž by se nad tím vůbec zamyslela!! Přesně, jak píše Katka - okomentuje výstavy z roku 2009 slovy, že letos tzn. máme rok 2010 bude zase spousty výstav, ostatně jako každým rokem. Co z toho plyne? Vůbec se nezamyslí nad tím, co píše a opravdu jen plácá, aby dohonila své kamarádky s kočkobody. To je to, co nám opravdu vadí. A omluvy typu, že dneska se píše více na počítači a proto buďme tolerantnější k chybám? Promiňte, ale to jako v dospělosti pod nějakou obchodní, či jinou důležitou korespondenci napíšou - PS: pravopis mi "nevoní", tak mne prosím omluvte? A zrovna v dnešní době, kdy není problém nechat si to, co píši projet nějakým programem? Ono to není o tom, že by to nešlo, ale že se ani nechce! Myslíte, že ve škole učitel, či profesor bude v diktátu tolerovat "100 hrubek", protože dnešní mládež na pravopis nehraje? Asi těžko. A vynechávám překlepy, jelikož ano, překlepne se každý a ani já nejsem žádný češtinářský mág! Kdyby jste si přečetla naše výtky a zamyslela se nad tím, zcela určitě by Vám i jiným muselo dojít, že nám opravdu nejde o kočkobody a nikdo nám sám o sobě nevadí, ale jen to bezduché plácání ano.
S tím samozřejmě souhlasím,ale ten dotyčný to neví.Mě samotné to taky vadí,někdy se to opravdu nedá číst.A když to čtu manželovi,taky kroutí hlavou.S tím s Váma souhlasím.Sama mám malé děti a čtu jim,občas koukneme na pohádku v TV.Na počítač nechodí,a taky za mnou chodí a dělá,že mi čte.Jenže ten dotyčný to asi nechápe,tak jsem si myslela,ať se to napíše tomu dotyčnému přímo...Asi Vám taky všem malinko vadí,že jsem tu krátkou dobu a mám hodně kočkobodů...ale naskákaly sami,a teď už to opravdu nesleduji.Články píši,občas se snažím taky poradit a hlavně se mi tu líbí.
Tak se mějte krásně a já určitě jako příklad nejsem. :-)
Připadá mi, že s novou Adélkou přestávají přispívat někteří dlouholetí členové a ani se jim nedivím. Kočkobody měly být přidělovány jen za komentáře pod články, ale teď už je zbytečné to měnit.

Nepřihlášen | 3.2.2010 7:09:27
Lidi zlatí, trochu tolerance prosím. Mám na starosti několik dalších webů jako Adélka a všude máme členy, kteří ve své nevinnosti píší příspěvky typu "Máme tady rok 2010 a už tedy není 2009 a za rok tu bude 2011." Oni to nemyslí zle. Chtějí tu být s námi, což pro mnohé znamená psát z našeho pohledu "blbosti", z jejich pohledu věci, které čistě udržují "komunikaci". Fakt to není o honění nějakých bodů, vím z mnohaleté zkušenosti s podobnými weby. Naučme se prosím tyto příspěvky prostě přecházet.
Za Adélku jsme rádi za každého člena, kterého zajímají kočky a neútočí na ostatní. Naším cílem je umožnit všem kočkomilům, aby u nás našli bezpečné a vstřícné prostředí. Pomožte nám v tom prosím schopností svého nadhledu a tolerance :)
DanF | 3.2.2010 20:55:43
Ach jo - někdy to bolí trochu až moc!
Zásluhou určitých "lidí" ubylo kočkobodů...ale především mám dojem, že ubylo kočkomilů na webu! To bylo vaším záměrem lidumilci?
Eva

Nepřihlášen | 9.2.2010 9:05:32